Een overgroot deel van ondernemingen adverteert alleen op Google met AdWords..

Echter mis je zo een aanzienlijk deel van potentiële klanten die gebruik maken van Bing. Bereik het volledige marktaandeel en adverteer ook met Bing Ads.

Waarom Bing? Wij kiezen voor kwalitatief verkeer

Ondanks dat de Bing zoekmachine slechts een klein aandeel gebruikers heeft, voornamelijk in Nederland, is het wel een zoekmachine die kwalitatief verkeer levert. Net als Google, biedt ook Bing een advertentiekanaal op haar zoekmachine, namelijk Bing Ads. Adverteren met Bing Ads werkt bijna hetzelfde als Google Ads, met als grootste verschil een andere interface en zoekmachine waarop zij advertenties vertoont.

Vanzelfsprekend is het bereik op de Bing zoekmachine aanzienlijk lager dan op Google; toch heeft Bing Ads genoeg voordelen. Door een simpele koppeling tussen Bing Ads en Google Ads importeren we je campagnes snel en gemakkelijk.Dit zorgt er voor dat het inzetten van Bing Ads snel geregeld is. Wanneer campagnes ingericht zijn, heb je ook als voordeel dat de concurrentie op Bing Ads nu nog lager is dan op Google. Dit betekent lagere klikprijzen en over het algemeen lagere CPA’s (Cost-Per-Action).

Kortom, de voordelen van Bing Ads:

  • Meer bereik
  • Lagere kosten per klik
  • Hoger rendement van je campagne
  • Makkelijk campagnes importeren uit Google AdWords
  • Autotagging mogelijk voor bijvoorbeeld Google Analytics

De SEA specialisten van Nerox zijn allemaal Bing Ads geaccrediteerde professionals. Daarnaast hebben zij veel ervaring met Bing Ads, alsmede Google Ads.

Wil je meer informatie over Bing Ads? Neem vrijblijvend contact op.