Je producten in de etalage van Google

Google Shopping heeft een groot aantal voordelen. Je kunt als webwinkel direct je producten tonen wanneer de doelgroep hier naar zoekt. Het is transparant en je kunt direct zien of de campagne genoeg conversie oplevert.

Jouw producten in een etalage die altijd open is

Precies wanneer jouw potentiële klant op zoek is naar je product wil je natuurlijk zichtbaar zijn. Het liefst op de eerste plek in de etalage met een opvallende korting.

Het is mogelijk met Google Shopping, het shopping platform waar ontzettend veel zoekvolume op aanwezig is.

Koppeling met het Google Merchant Center

Met een stuk code koppelen we je webwinkel voorraad in real-time aan het Google Merchant Center.

Hiermee ontvangt Google je productafbeeldingen, titels, prijzen en voorraad. Zo is je aanbod altijd actueel aanwezig in de etalage.

Jouw producten optimaliseren zodat jij vooraan staat

Zodra je producten gekoppeld zijn aan Google Shopping dan staat het. Bij ons begint het dan pas.

We gaan aan de slag om je producttitels zo te optimaliseren dat deze ook daadwerkelijk vooraan in de etalage staan. Ook ontvang je van ons een rapportage met de conversiecijfers.

KLANT AAN HET WOORD

Onze producten staan iedere maand bovenaan in Google. Daar zijn we blij mee, want dit brengt ons iedere maand veel extra klanten.

Maaike de KroonDirecteur, Finnpro
Samen Komen We Verder

Is Jouw Bedrijf Er Klaar Voor?

Zet De Volgende Stap Online. Samen Groeien We.

Maak Kennis