Je website bezoekers opnieuw benaderen met visuele campagnes

Het is hard werken om het verschil te kunnen maken binnen Google. Met de kracht van Google Ads gericht op de juiste doelgroep is het wel mogelijk. Wij laten je graag zien waar de mogelijkheden liggen en pakken deze samen op.

Bereik websitebezoekers steeds weer opnieuw

Interessante bezoekers kunnen opnieuw bereikt wordt door middel van zoekadvertenties, video of banners. Kanalen die de mogelijkheid bieden voor remarketing zijn:

  • Google
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Hoe wij zorgen voor campagnes met maximale impact

Om remarketing te activeren is er altijd een stuk code op je website vereist. Deze code verzamelt de gegevens van bezoekers die je website hebben bezocht.

Vervolgens worden deze gegevens gebruikt in bijvoorbeeld Google Ads om de bezoeker na het bezoek te retargeten.

Meer naamsbekendheid en een hogere conversie door Remarketing

Deze Remarketing methode gebruiken we vaak om een merk onder de aandacht te krijgen. Wij raden altijd aan om te starten met remarketing in combinatie met een andere campagne.

De bezoeker kan met de remarketing cookie nog 540 dagen getarget worden.

KLANT AAN HET WOORD

Met de Remarketing campagnes van Nerox ontvangen wij veel meer bezoekers op onze website. Bovendien krijgen we vaak positieve reacties van onze klanten op de display banners.

Adam BakkerMede-eigenaar, WOZ-Juristen
Samen Komen We Verder

Is Jouw Bedrijf Er Klaar Voor?

Zet De Volgende Stap Online. Samen Groeien We.

Maak Kennis