Skip to main content

Een mooie inhaker van TUI, 2020 kan de boom in! Als contentspecialist kan ik hier echt om lachen. Hoe triest dit jaar ook is voor sommige bedrijven. Kan mezelf heel goed voorstellen dat sommige mensen dit jaar achter zich willen laten. Ook voor mij is 2020 een bijzonder jaar. Negatief? Nee, dat zeker niet! Het is voor mij het jaar van knallende SEO-teksten en kurken! Waarom? Dat ga ik aan je vertellen in deze laatste blog van 2020.

Knallende SEO-teksten

Mijn doel voor dit jaar? Knallen met minimaal één door mij geschreven blog in de top van Google. Dan komt nu natuurlijk de vraag of dat gelukt is. Hierop kan ik zeggen dat ik dit doel heb behaald. Niet met één blog, maar zelfs met meerdere blogs. Op de website van Nerox stond het artikel wat zijn SEO-teksten binnen drie maanden op de nummer één positie in Google. Om heel eerlijk te zijn is dat ook te danken aan het werk van Hans. Het artikel stond al vrij snel in de top vier van Google. Niet goed genoeg voor Hans en dus besloot hij om aan de slag te gaan met rich snippets. Ik hoor je denken, wat zijn rich snippets? Dat gaan we aan je uitleggen in een volgende blog, deze staat gepland voor het komende jaar.

Social Selling

Dit jaar moesten velen van ons verplicht werken vanuit huis. Om heel eerlijk te zijn vond ik dat in het begin erg lastig. Als salesmanager ben ik regelmatig op locatie bij de klant. Maar ineens was alles anders. Op dat moment koos ik voor een andere aanpak. Middels social selling bleef ik in contact met klanten. Ook werkte dit heel goed om in contact te komen met nieuwe klanten. Benieuwd wat social selling is? Dan wil ik je graag verwijzen naar mijn blog over social selling op het platform van onlinemarketing.nl. In dit artikel lees je wat het is, waarom het zo goed werkt en wat het voor jouw bedrijf kan opleveren. Waarom je dit artikel wilt lezen? Ook dit artikel staat inmiddels in de top van Google.

Knallende kurken

Als mens vind ik dat je het leven elke dag moet vieren. Natuurlijk kan het niet altijd feest zijn. Maar probeer uit elke dag iets positiefs te halen. Zit het vandaag even helemaal tegen? Dan kan het morgen alleen maar beter gaan! Voor mij persoonlijk was 2020 zowel privé als zakelijk een mooi jaar. Met een groot aantal artikelen in de top van Google, een geslaagde verbouwing thuis en opnieuw een fijne samenwerking met Hans van Nerox. Ook ben ik heel blij dat mijn naasten allemaal gezond zijn gebleven. Al deze positieve dingen hebben ervoor gezorgd dat ik regelmatig een kurk heb laten knallen om het leven te vieren.

Op naar een mooi en (zichtbaar) 2021!

Het was voor ons allemaal denk ik een bijzonder jaar. Ging het dit jaar voor jou allemaal wat minder? Dan hoop ik oprecht dat het volgend jaar beter met je zal gaan. Dit jaar boven verwachting gepresteerd? Dan gun ik jou natuurlijk een nog beter 2021. Ook in het nieuwe jaar zal ik op deze website blogs -gerelateerd aan contentmarketing- met jullie blijven delen. Mijn doel? Bedrijven helpen met hun online zichtbaarheid in zoekmachines als Google en Bing.

Bij deze wens ik jullie allemaal alvast een gelukkig nieuwjaar. Blijf allemaal gezond en laten we ook volgend jaar weer samen bouwen aan online succesverhalen.